טיפול במים לנשים בהריון

במהלך ההריון מתקיימים תהליכים פיזיולוגיים רבים אצל האישה ההרה, ובעקבות כך יכולים לצוץ כאבים, ותחושה כללית של חוסר נוחות. טיפול במים לנשים בהריון מבקש להקל על הכאבים ותחושת אי הנוחות המתלווים פעמים רבות לתהליך ההריון, מהחודשים הראשונים, ועד ממש לפני הלידה. טיפול במים לנשים בהריון מקל במיוחד על כאבי גב, ומרפה את שרירי הגוף. התוצאה היא שיחרור של מתחים, שרירים כואבים, והרגשה של רוגע ושלווה לאורך הטיפול ולאחריו. מרכז השחייה איילון הינו מרכז מקצועי לטיפול במים לנשים בהריון, ומצעי מגוון רחב של טיפולים לאורח חיים בריא יותר.

וואטסו לנשים בהריון

טיפול במים לנשים בהריון נקרא וואטסו, והוא מעניק לאישה ההרה חוויה נעימה של שלווה ורוגע בינה לבין עצמה, וכמובן בינה לבין העובר. וואטסו לנשים בהריון הינו טיפול במים מיוחד לאישה ההרה, ומשפר באופן ניכר מגוון מכאובים בגוף, לחץ, ומתחים. כמו כן, וואטסו לנשים בהריון ידוע כטיפול מעצים ומקרב בין העובר לאימו. מטרת הטיפול העקרית היא להביא את האם למצב של רוגע נפשי, שיחרור עמוק של מתחים, והרפיה עמוקה. הטיפול מתבצע באמצעות תרגלי נשימה בתוך המים, על ידי מטפל מקצועי ומוסמך. בהתאם לטיפול אינטימי במצב רגיש כמו הריון, חשוב במיוחד לבחור במטפל מוסמך, בעל תעודה של טיפול וואטסו במים. כך שניתן להתמסר לחוויה ולהרגיש בטוחים.

טיפול וואטסו במים

אחד מן הדברים המאפיינים את ההריון הוא הלחץ. כיום החיבור בין גוף לנפש כבר ברור, ובהתאם לכך ידוע כי לחץ יכול לבוא לידי ביטוי גם בפן הפיזי, דרך כאבים בשרירים, כאבי גב, וכו׳. כמובן שלחץ משפיע קודם כל בפן הרגשי, ובא לידי ביטוי במחשבות רבות וחוזרות, כעסים, לחצים ומתחים, ועוד. טיפול וואטסו במים הינו טיפול מרגיע שמתרחש במים חמימים, כך שההרפייה קלה ומיידית. מרכז השחייה איילון הינו מרכז מקצועי המתמחה במגוון טיפולים המתבצעים במים, לנשים בהריון ולספורטאים כאחד.

 וואטסו

סדרת טיפולי וואטסו יכולה להפוך את תקופת ההריון לנעימה ונטולת מתחים, בזמן הטיפול טמפרטורת המים מתאימה במיוחד לאם ולעובר, ומעצימה את חוויה הטיפול, ובהתאם לכך גם את תחושת הרוגע והשלווה. נשים רבות מעידות כי בזמן הטיפול נוצר קשר רוחני בינה לבין העובר, ומעצים את החוויה עצמה.