שחייה לתינוקות במים

חווית השחייה לתינוקות במים היא נפלאה הן להורים והן לתינוק. החיבור של התינוק למי הבריכה הוא טבעי ומחזיר אותו לשלב הגדילה ברחם. את הבסיס ללימוד השחייה אפשר ללמד מגיל מאוד צעיר ולאפשר לילד שלכם להתרגל לתחושה של המים ולהפוך את הבריכה למשהו ידוע ומוכר עבורו. כבר בגיל 3 חודשים ניתן להביא את התינוק שלכם לחוג שחייה ולהקנות לו בסיס חיוני חזק ויציב ללימודי השחייה בהמשך.

 

שחיית תינוקות בפתח תקווה במרכז מקצועי

 

אם אתם גרים באיזור פתח תקווה, תוכלו לבוא עם התינוק שלכם לחוג שחייה מקצועי במרחק נסיעה קצר מהעיר. בחיפוש אחר חוג לשחיית תינוקות בפתח תקווה, תוכלו למצוא את אחד מחוגי השחייה הותיקים ביותר באיזור המרכז המתקיים בבריכה מחוממת במיוחד לפעוטות ותינוקות. החוג מתקיים פעם בשבוע והוא פתוח עבורכם לשיעור שחייה ניסיון בתיאום מראש.

 

שחית תינוקות במים עם תרגילים לליווי התפתחותי

 

התינוק שלכם עובר שלבים התפתחותיים בכל יום. השהייה במים מחוממים לטמפ' של 33 מעלות, עם הדרכה מקצועית, מאפשרת לבצע תרגילים ייעודיים לליווי התפתחותי התואמים לשלב ההתפתחותי בו התינוק נמצא. מדריכי השחייה המקצועיים של חוג שחית תינוקות במים, יבצעו עבור התינוק שלכם תרגילים ייעודיים לחיזוק השרירים החיוניים לשלב ההתפתחות בו הוא נמצא.

 

שחייה לתינוק – איפה נרשמים?

 

קיבלתם החלטה להירשם לחוג שחייה לתינוק? עשיתם החלטה נכונה! במרכז השחייה איילון, הנחשב לאחד ממרכזי השחייה הותיקים באיזור המרכז, תוכלו לרשום את התינוק שלכם לחוגי שחייה לתינוקות במים אשר יקנו לו בסיס חזק ללימוד שחייה מקצועי. צוות מדריכי השחייה של מרכז השחייה איילון, הם מדריכים מוסמכים מהאקדמיות לשחייה הטובות ביותר בארץ ובעלי ידע נרחב בלימודי השחייה בגילאי פעוטות ותינוקות.

 

 

מרכז השחייה איילון מציע – חוגי שחייה לתינוקות במים

 

רוצים להגיע לשיעור ניסיון במרכז השחייה איילון? השאירו את הפרטים האישיים שלכם באתר של מרכז השחייה או התקשרו ישירות למשרדי המרכז ונציג המקום יתאם עבורכם יום ושעה לשיעור ניסיון בחוג השחייה לפעוטות ותינוקות. ברגע שבחרתם לבוא עם התינוק או התינוקת שלכם ללימודי השחייה של מרכז השחייה איילון, תדעו שהם בידיים מקצועיות ואחראיות לאורך כל השיעורים.

 

צרו קשר עכשיו עם מרכז השחייה איילון והצטרפו לחוגים המצויינים של המקום! 

שחייה לתינוקות במים